- tidernas slappardag

2.02.2009


Idag har varit en extremt lugn dag. Har inte rört mig ur soffan sedan jag vaknade runt tvåtiden.


Lyckades göra mat, men inte fören tio på kvällen. En gryta blev det. Nu är jag röksugen och trött, sängen kallar, men jag har varit så lat under dagen att jag inte gått och köpt cigaretter, detta var ett val som jag ångrar nu när det kryper under skinnet och jag har så svårt att koppla av. Klockan närmar sig tre och jag kan fortfarande inte sova.


Tankade Call of Duty 4 igen och börjarde spela lite, det är faktiskt ett riktigt bra spel, lagom långt, lagom svårt och storyn håller spelet igenom. Vissa sekvenser är mycket väl uträknade och det bjuds på en annorlunda spelupplevelse. 4 av 5 toasts får CoD 4: Modern Warfare...


En liten godnattvisa ska man ju ha också





0 kommentarer:

Free Counter